The other Bom

Heey snyggingar :)

Nu är det Linnéa som bloggar..Jag har åkt hem och sitter nu vid min supersega laptop och försöker få ihop ett inlägg.
Jag måste verkligen köpa en ny laptop! Eller..jag måste försöka övertala pappa att köpa en åt mig (A) Hmm, vet inte hur jag ska få ihop det eftersom jag tjatar om att få en ny mobil också, men men, haha.

Det blev en dag hos Jennica idag tillsammans med Anna. Vi skapade bloggen, men vi hann inte ta några kort som vi kan ha till headern..men det kommer så småningom ;)
Anna och jag satt och kollade på skor (såklart, haha). Det gick från galna skor som tex inte hade några klackar, eller skor som hade spindlar i sig osv..till moderna gladiatorpumps med mer. Jag älskar verkligen mina gladiatorsandaler! De är så otroligt sköna. Jag var i Paris förra månaden i en vecka, och jag som lätt får skoskav gick i dem hela veckan..otroligt ;)

Ja vad ska man mer ta upp då..jag har haft ganska mycket att tänka på idag. Boyproblems you know "/ Man blir såå förvirrad! Vad vill de egentligen? Vad är de ute efter..eller ja, den frågan kan jag nog svara på! Men aja..vi får väl se vad som händer. Jag önskar bara att man kunde skippa alla komplicerade saker.


Såklart är vi glada över att vi redn har haft ganska många besökare, för att bara ha startat bloggen för några timmar sen :) Fortsätt gärna att följa bloggen :)

We know you love us :*
Kisses And Hugs from Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0