The other bom ;)

Heey :)
Nu sitter jag (Linnéa) här hemma och irriterar mig på datorn som har fått nått crap så hela internet är konstigt! Grr!
Jag har precis fixat mig och jag ska snart dra och hälsa på farmor och farfar :) Farfar har varit sjuk ett tag u oc har legat på sjukhus, men nu har han äntligen fått komma hem så vi ska hälsa på :)

Som Anna skrev så vart det en BomBomPaow dag igår med photoshot för designen, som kommer snaaart så fort jag har lagt in bilder och gjort en header..stå ut! Vi tittade då också på film för att muntra upp Jennica :)
Jag åkte hem för att käka kinamat (Mmm så gott!) och sen drog jag tillbaka till Anna. Vi satt på en brygga vid vattnet ett tag och ett par fiskare försökte få kontakt med oss. Allt slutade med att vi bara skrattade åt dem, att Jennicas pappa kom, jag sparkade en ölburk som stod på bryggan, trodde den var tom men nejdå..jag fick öl över hela foten :P

Haha somliga (BomBomPaow) Kan faktiskt ha roligt utan att dricka alkohol :)

Jag ska försöka fixa med bilder när jag kommit hem.

Puss puss

We know you love us <3

The Other Bom (Linnéa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0