Semestertripp! Göteborg, första dagen!

Nu är det  så att jag (Jennica) är på semester den här veckan och har tänkt mig att blogga om det så mycket som möjligt. Vi får se hur mycket jag hinner. Nu är jag i alla fall i Göteborg. Dagen började med tidig uppstigning vid 7 för att sen åka vid 8. Framme i Göteborg ungefär vid 11. Då blev det att checka in på hotellet och direkt vidare till Universeum. Var där ett bra tag. Sen bar det av till centrum och åka "paddan" (sightseeingbåt i Göteborg). Känns som om man har hunnit mycket mer, men antagligen inte. Typ fram och tillbaka i spårvagn hela dagen också. Sen bad i hotellets relaxrum. Mysig dag ändå.
Imorgon blir det självklarheten när man är i Göteborg. Liseberg. Får se om jag hinner med att blogga imorgon också.

Headern, ja! Den är påväg. Lite krångel med att jag glömde ta med datorn till photoshuten, men på ett sätt löste sig även det problemet. Har sett den delvis klar. Den ser faktist grym ut. Bra jobbat! (Y)

Saknar er, Anna och Linnéa! <3 

We know you love us!

Pussss!   
              Jennica


                                                                                                                                      Riktigt snygga skor, btw!
                                                                                                                             


Kommentarer
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

jätte fin bild åh coola skor =) allt bra me dej då ?

2009-07-28 @ 04:28:23
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0