Mobil?

Heej, Linnéa här igen :)
Jag sitter och bläddrar runt bland mobiler, eftersom jag har lyckats tjata mig till så jag förmodligen får en ny :)
Jag hittade den här :



Är det någon som vet något om om den är bra eller dålig. Jag vill helst veta om ljudet är bra, och om det är bra när man sms:ar, vilket jag gör waay to much! Men aja, har du en sån, eller vet någon som har den, skriv en kommentar om hur den är :)
Tipsa gärna om andra bra mobiler, som inte är allt för dyra ;)

Puss
We know you love us <3
LinnéaBom

Kommentarer
Postat av: Lucia

sv: tack :)

Skulle också behöva en ny men får väl se längre fram på det :)

2009-07-31 @ 22:46:40
URL: http://justoneday.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0