just one boom!

Nu sitter jag här hemma och tänkte att jag skulle skriva nått, och eftersom det inte hänt nått speciellt idag så kan jag ju skirva om vad  båda boomarna ( jag och linnea) gjorde igår.
Vi var helt sjuka från början till slut xD vi började med att gå från borenshult till chalottenborg, barfota! så vi hade grymt ont i fötterna efteråt:)

Sen, dumma som vi var, fick vi för oss att vi skulle titta hur isstadion såg ut när det inte var nån is och det såg inte så fint ut för det var typ slangar eller nått som var överallt:O

Sen var vi under charlottenborgsbron och självklart var jag tvungen att klättra upp på betongsluttningen eller vad det nu var:) och Linnea vill ju inte va feg så hon hängde på hon med.
När vi nästan va hemma så hittade vi en jätte fin lerpöl där fötterna fick en lerinpackning xD och det sista vi gjorde innan vi kom hem var att ta lite kort på en flotte, Tillhörande: nån;)

På kvällen var vi ju minst lika sjuka för vi gick runt i stora långa tröjor med shorts under så dom som åkte förbi oss trodde att vi inte hade några byxor:D

Så kan en dag med The Booms se ut, om vi är på ett riktigt sjukt humör:D

Kom hem fort Linnea och Jennica! saknar ju er<3
puss Anna<3

We now you love us;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0