heyy allihopa:)

nu sitter jag(anna) och tänkte att jag skulle skriva nått om BomBomPaows grillkväll som vi hade igår:)
Vi började med att Linnea och Jennica sov hos mig och vi var grymt trötta på morronen eftersom vi inte somna innan 5;)
Sen vid 8 gick vi till kanalen och satte oss och började grilla marshmallows, sen åt vi korv och sen marshmallows igen.
Alla mådde asilla efteråt men vi hade ju kul iaf;)

på kvällen ringde linnea till mig och var jätte nervös och trodde att vi hade satt eld på hela stan, FAST vi doppade hela grillen i vattnet.
Men jag kan ju säga att iget har brunnit upp och allt såg normalt ut när jag var nere och badade min sötnos Mallan(min lilla hund)

men nu ska jag snart gå och sova;)

puss på er:*
we now you love us;)
Anna<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0