Akut besök på Akuten..

Hejj..
Nu är det en sjuk Linnéa som skriver. Har inte uppdaterat på länge för att jag som ni läste (hoppas jag!) att jag sovit hos Anna :)

Imorse vaknade jag och mådde piss. Min mage gjorde så fruktansvärt ont så jag låg och tjöt på golvet som en bebis, skakade som en jag vet inte vad och svettades som en gris! URSH!  Kunde  inte resa mig..alla ville ringa ambulans men jag vägrade. Så vi åkte in till akuten där de inte kunde komma fram till vad det var. Nu är jag hemma igen och mår lite bättre, men ska tillbaka imorrn och ta prover.

Vi får se hur det blir..

Puss
Linnéa <3

Kommentarer
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

förlåt att jag inte har svarart på din kommentar förän nu, har nämligen haft lite blogg torka men nu ska jag komma igång igen eller i alla fall försöka hehe ..



jo visst e det hemskt att sådant ska hända uscha :S hoppas det inte detta händer nån fler gång bara.



så e allt bra me dej då ?

2009-08-05 @ 13:44:03
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0